Geç gelen güncelleme

Sevgili bunu kimsenin okumasını ummadığım okuyucu

Bu satırları muhtemel beni tanımayan kişiye veya daha sonra kendim okumak üzere internetin uçsuz bucaksız deryasına salıvermwk geldi içimden.Popülere karşı olan nefretim son zamanlarda dindi biraz sanırım.Ama yine de ilk aşamada çok anaakım olan olaylara karşı kayıtsızlığı dışında biraz da muhalif gibiyim(sanırım). Ha bi de artık buraya kafama ne eserse uzuun uzun yazmaya karar verdim belki ufacık küçücük bi ihtimal bu satırları okuyan biri olur da beni anlamaya çok azcık daha yaklaşır diye.Şu zamana kadar hep kendim hakkında olumsuz şeyler düşündüm ve bu da arkadaşlarım tarafından yüzlerce kez ifade edilmiştir zaten “niye hep kendini aşağılıyorsun/küçümsüyorsun?”.

Ha bi de notlarımın arasında şöyle bi yazı da buldum buraya iliştireyim de kaybolmasın:

Ölümden sonraki hayata inanmak da bir çeşit nankörlük değil mi ya? Hep daha fazlasını istemek evrenden; sana verilen zamanı az bulmak ya da belki de bu dünyada bin bir muhtemel nedenden dolayı gerçekleştiremediklerinin bir bahanesi midir “cennet” kavramı?

Categories: Uncategorized | Yorum bırakın

Yazı dolaşımı

Bir Yanıt Bırakın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

